25 Haziran 2014 Çarşamba

ÜSTÜN DÖKMEN - LADESÇİ


ALTINI ÇİZDİKLERİM:

1. Enver Paşa'nın babası da paşaymış. İkide birde, "Ben hayatım boyunca harama uçkur çözmedim." dermiş. Oğlu Enver Paşa, tek başına Osmanlı'ya en büyük zararı veren kişi. Keyfi bir kararla 1.Dünya Savaşı'na sokmuş devleti, Çanakkale'de kıyıma sebep olmuş. 90 bin canı Sarıkamış'ta dondurmuş ve sonuçta koca imparatorluğu kuşa çevirip Sevr'e teslim etmiş. Bunun babası yine bir gün gururla "Ben harama hiç uçkur çözmedim." dediğinde bir dostu, Enver Paşa'yı kastederek "Paşa hazretleri, keşke helale de hiç uçkur çözmeseydiniz, sevabınız daha büyük olurdu." demiş.

2. Siyaset de sosis de halkın gözü önünde yapılmaz, yapılsaydı kimse yemezdi.

3. İnsanoğlu namusunu satmaktan çok korkar ama namussuzluk etmek rahatsız etmez onu.

4. Yalnız zayıflar adalet ister. (Aristo)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...