19 Mart 2015 Perşembe

TEK TADIMLIK HAYAT (LEE LİPSENTHAL)



     Bu kitap eşimin kütüphanesinden. Okulda, okuma saatlerinde okuyabilmek için basit bir dili olan kitap arıyordum (çocukların gürültüsünden ne okuduğumu pek anlamıyorum çünkü. O yüzden okulda basit, eğlencelik kitaplar okurum.) Bu kitap tam istediğim gibiydi. 

     Tek Tadımlık Hayat kitabını ben "Tek Tadımlık Kitap" olarak tanımlıyorum. Eğer vaktiniz varsa bir oturuşta 1-2 saatte okuyabilirsiniz bu kitabı. Basit bir dille yazılmış ve çabuk okunuyor.

     Kitabın konusuna gelirsek: kitabın yazarı Lee Lipsenthal 54 yaşında evli, 2 çocuğu olan, mutlu ve başarılı bir doktor. Hayatı mükemmel görünen ve hepimizin yaşamak isteyeceği bir hayat ama işte hiçbir şey sonsuza kadar güzel gitmiyor. 54 yaşındaki bu doktora yemek borusu kanseri teşhisi konuyor ve bu hastalığa yakalananların ölme oranı %90. Kitap doktorun bu hastalıkla mücadele edişini, hayata tutunmasını ve kendini ölüme hazırlamasını anlatıyor. Kitabın sonunda ölüp ölmediğini ise söylemeyeyim belki siz de kitabı okursunuz. Eğer kitabın sonunda ne olduğunu öğrenmekten nefret ediyorsanız o zaman kitabın arka kapağının iç kısmını okumanızı tavsiye etmem çünkü orada ne olacağı yazıyor.

     Açıkçası bu kitap zaten elimde olmasaydı para verip de almazdım. Size de tavsiye edebileceğim kadar iyi değil. Eğer hızlı okuyacağınız, size hayat sevinci verecek, sizi motive edecek bir kitap okumak istiyorsanız tercih edebilirsiniz. yoksa okunacak daha iyi çok kitap var, onlardan birini okuyun. 

6 yorum:

  1. bence yanlış düşünüyorsunuz , kitabın özeti bu kadar kısa olmamalı(yani kitabı tam olarak anlayamamışsınız)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, ben kitabın özetini yazmadım ki sadece konusunu yazdım. Ayrıca bu kitabı beğenmemiştim. Anlaşılan siz beğenmişsiniz ama bana yanlış düşünüyorsunuz deme hakkınız yok. Kitap beğenisi kişiye özeldir.

      Sil
  2. Tavsiye için teşekkürler. Kitabı ilk kez duydum. Ama anladığım kadarıyla çok da saran bir kitap değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      aynen öyle. Okumazsan bir şey kaybetmezsin.

      Sil
  3. Kanser hastası olan bir yakınınız yoksa tabi böyle konuşmanız normal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben burada kanser hastası olanlarla ilgili bir yorum yapmadım. Kitapla ilgili yorumumu yaptım. İkisi farklı şeyler.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...