23 Nisan 2015 Perşembe

Film Meydan Okuması (2.Gün)

     Siz de bu film meydan okumasına katılmak istiyorsanız sorular burada. Geç kalmadınız, hadi başlayın.

2. Gün Sorusu: En son izlediğiniz film hangisi?
     Bu aralar bahar okuma şenliği ile yatıp kalkıyorum. Bu yüzden en son filmimi 2 ay önce izlemişim ki bu benim için ciddi bir süre. Temmuz ayına kadar da fazla film izleyeceğimi düşünmüyorum ama temmuz ve ağustos aylarında bunu telafi ederim. 



     Neyse ki en son izlediğim çok güzel bir filmdi: Big Hero 6. Bu sene en iyi animasyon ödülünü de alan film son zamanlarda izlediğim en iyi animasyon. Hatta filmle ilgili bir yazı yazacaktım ama hemen filmi izledikten sonra yazamadım, sonra da araya zaman girince detayları hatırlayamam diye yazmadım. Belki yazın filmi bir kere daha izledikten sonra yazarım. Tekrar tekrar izlenebilecek kadar güzeldi çünkü.

     Siz de hoş, sizi mutlu edecek, eğlenceli bir film izlemek istiyorsanız Big Hero 6'i kaçırmayın. Çocuklarınızla da rahatlıkla izleyebilirsiniz. Büyük ihtimalle Baymax'a bayılır, oyuncağını isterler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...