6 Haziran 2015 Cumartesi

TAVSİYE DEFTERİM VE KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

     Herkese merhaba. Ben bir tavsiye defteri yaptım kendime. Düzenli olarak blog okumaya başladıktan sonra birçok kişinin kozmetik, kitap, film, dizi, ürün vb. konularda önerilerini okudum ve bir süre sonra kafam karıştı. Bütün önerileri aklımda tutamayacağım için bunları yazmaya karar verdim. Hem eğer tavsiye edilenden memnun kalırsam onu tavsiye eden bloggere de bir teşekkür ederim dedim. Böylece ilgimi çeken önerileri yazmaya başladım. Defterimden birkaç sayfayı göstereyim:


     Kitap, film, dizi konularında boş değilim ama kozmetik ve bakım konularında o kadar da iyi değilim. Bu yüzden bu konuda yazan bloggerlerin tavsiyeleri benim için çok önemli.

     Birkaç ürüne ihtiyacım oldu. Ben de bunları önce internetten almayı düşündüm ama kargo ödemek istemedim. Bu yüzden internetten vazgeçip Midyat’taki yerel bir kozmetikçiye gidip aşağıdaki ürünleri aldım.


     Neler aldığımı ve neden aldığımı kısaca anlatayım. Ürünleri kullandıkça yine blogumda yazarım. Belki benim de birilerine bir faydam dokunur.


    1.  Nivea Deodorant: Daha önce Rexona ve Nivea’nın farklı deodorantlarını kullandım ama hiçbirinden bu kadar verim almadım. En beğendiğim deodorant bu oldu. Baktım evdeki kutu bitmeye yakın, gittim hemen 2 kutu daha aldım. Kutusu: 7 lira.


    2.  Loreal Besleyici Altın Göz Kremi: Yaşım 27,5 J Ağustosta 28 olacağım ama cildime şimdiye kadar doğru dürüst bakmadığım için 30 yaş üstü ürünleri kullanmaya başlamaya karar verdim. İlk defa göz çevresi için krem aldım kendime. Aslında sizlerden marka tavsiyesi isteyecektim ama alışveriş işi birden olunca ne alacağımı bilmeden gittim ve ismine güvenerek Loreal aldım. Bunu bir deneyeyim, memnun kalmazsam yine size başvururum. Fiyatı: 30 lira.

    3.  Clean&Clear Advantage Akne Jeli: İtsusgizcis blogunda görmüştüm bu ürünü. Tabii ki sivilceyi yok etmiyor ama sivilceleri 4 saat içinde kurutmayı ve acısını dindirmeyi vaat ediyor. Bu da benim için yeterli. Yaş neredeyse 30 olacak hâlâ bazen ergenlik sivilcesi gibi sivilceler çıkıyor cildimde. Bu gibi durumlarda kullanırım. Fiyatı: 10 lira.


    4.  Vaseline Aloe Vera Özlü Vücut Kremi: Vaseline markasını son zamanlarda birçok blogda gördüm ve hepsi de markadan övgüyle bahsediyordu. Hatta hiçbir olumsuz yorum okuduğumu hatırlamıyorum. Bu yüzden vücut kremim bitince ilk tercihim Vaseline markası oldu. Bu markanın sprey tarzında ürünleri de var. Şüphesiz onu kullanmak hem daha kolay hem de daha sağlıklı olurdu ama satıcı 190 ml’lik sprey kutuya da bu 350 ml’lik kutuya da 15 lira deyince daha çok var diye bunu aldım (Biraz çingenelik yaptım yani J). Bu arada bu ürünün internette 10 liraya satıldığını görünce biraz moralim bozuldu ama neyse, sağlık olsun diyelim.

    5.  Coppertone Lip Balm: Bir lip balm almak istiyordum. Satıcı bunu tavsiye edince bir deneyeyim dedim ve aldım. Markayı daha önce hiç duymadım ama umarım iyi çıkar. Fiyatı: 5 lira.

        Aldığım ürünler bunlardı. Aralarında kullandıklarınız varsa lütfen yorumlarınızı yazın. Eğer bana önerebileceğiniz ürünler varsa onları da duymak isterim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın. 

4 yorum:

  1. Nivea favori deodorantımdır benim de. Sivilce problemi yaşım 30u geçmişse de bende de mavcut. Acnecinemide diye bir jel var yüz yıkamak için tavsiye ederim 12 liraya aldım yüzü kurutuyor ardından bir nemlendiriciyle dengelersen güzel sonuç veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım, aklımda olsun. Şu an 2 kutu temizleyicim var, onlar bitince dediğini deneyeyim.

      Sil
  2. Nivea'nın o deodorantı gerçekten vaat ettiğini veriyor mu? Hiç denemedim merak ediyordum. Bir testerını denemiştim sanırım siyah tişörtü boyamıştı biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Özkaya, ben o deodorantı çok seviyorum. Bir seneden uzun zamandır ondan başka ürün kullanmıyorum ve çok memnunum. Belki tişörtün kumaşıyla ilgili bir durumdur boyanması.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...