31 Ocak 2017 Salı

OCAK ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Herkese ocak ayının son gününden merhaba. Her ay bloguma yorum yapan arkadaşlardan çekilişle belirlediğim bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Ocak ayının kazananını da yarını beklemeden bugünden açıklamak istedim. Bugün bloguma yorum yapanlar şubat çekilişime yazılacaklar.

Ocak ayında bloguma 160 yorum yapılmış. Çekilişi kazanan 120. Yorumu yapan arkadaş oldu.
sule uzundere blog kitap çekilişi

O yorumu yapan kişi de:
sule uzundere blog kitap çekilişi

Sevgili Kahve Yanı’nı tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini 2 Şubat Perşembe saat 20.30’a kadar suleuzundere@hotmail.com adresine göndermesini bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlayacağım.


Yeni yayınlarda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın J

16 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Dogru soyle beni özellikle seçmiyorsun demi abla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, kazanan kişinin adına baktıktan sonra hemen senin adını aradım. Fotoğrafta çıkmadığını görünce de kesin yorum yapacak dedim. 104. yorum seninmiş :-)

      Sil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum ve fark ettim ki ne kadarrrr ne kadarrr uzun zaman olmuş buraya yorum bıralmayalı! Utanayım o zaman şuracıkta bir yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebra GÜNDOĞDU, utan bence de. Seni buralarda daha sık görmek isteriz.

      Sil
  4. Yok ya şike yapıyorsun sen ben artık inanmıyorum sana :(

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir Ocak'tır bu güzel haberlerle, bereketiyle gelmiş böyle :)
    Çok teşekkür ediyorum. Sevgili Şule eğer uygun görürsen bu defalık hakkımı Cahil Okur' a seve seve devretmek isterim ;)

    YanıtlaSil
  6. Kazananı tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  7. Adımı gördüm :). Bu şanssızlıkla bana çıksa şaşardım :). Tebrikler kazanana :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, bir dahaki sefere şans sana güler umarım :-)

      Sil
  8. Bu çekilişi kaçırdım gelecek sefere ben de varım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice Şen Doğan, inşallah. Yorum yaptığınız her seferde bir hak kazanıyorsunuz.

      Sil
  9. Tebrik ederim keyifle okusun :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  11. Ben eksik kalmisim bu cekilisten tühhh çok üzldüm.Ama sizi takibe aldım.Bundan sonra bekliyorum insallah 😃

    Sizide bloğumda görmekten gurur duyarım 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i, çok teşekkür ederim. Bundan sonraki çekilişlerime katılırsınız. Bloguma yorum yaptığınız her seferde bir hak kazanıyorsunuz. müsait olduğum bir anda mutlaka bakacağım blogunuza.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...