29 Ocak 2017 Pazar

PAZAR 6’LISI: KAPAĞI EN SEVDİĞİM RENKTEN OLUŞAN 6 KİTAP

sule uzundere blog pazar 6'lısı yazıları


Birkaç haftadır Pazar 6’lısı yazısı yazamamıştım. Bu hafta bunu telafi edeceğim. Bu haftanın konusu “Kapağı en sevdiğiniz renkten/renklerden oluşan 6 kitap”  Bu yazıdan sonra kaçırdığım haftaları da yazacağım.
sule uzundere blog pazar 6'lısı yazıları
Yeşilin binbir tonu

Fotoğraftan anlaşıldığı üzere benim en sevdiğim renk yeşil. Kitaplığımdan, okunmayı bekleyen kitaplardan yeşil kapaklıları seçtim. Tek tek bakacak olursak:

J.R.R. TOLKİEN - YÜZÜKLERİN EFENDİSİ
Bu kitabı da henüz okumadığımı duymayan kalmadı. 2017, Yüzüklerin Efendisi’ni okuduğum yıl olacak inşallah.

AYŞE KULİN – UMUT
Ayşe Kulin’in Veda kitabı yazarın en sevdiğim kitabıdır ama Veda’nın devamı niteliğindeki Umut birkaç yıldır kitaplığımda olmasına rağmen nedense elim bir türlü ona gitmiyor. Halbuki bir başlasam hızlı okuyacağımı düşünüyorum. Demek ki zamanı gelmemiş.

ELENA FERRANTE - BENİM OLAĞANÜSTÜ AKILLI ARKADAŞIM
Bu kitap Napoli serisinin ilk kitabı. Bu seriyi  de çok merak ediyorum. Hakkında çok iyi yorumlar yapan da var, serinin abartıldığını söyleyenler de var. Benim Olağanüstü Akıllı Arkadaşım’ı Ukitap’tan takasla almıştım. Okumak için serinin diğer kitaplarının da elime geçmesini bekliyorum. Diğer 3 kitabı da alınca hepsini arka arkaya okuyacağım.

ERNEST HEMİNGWAY - SİLAHLARA VEDA
Ernest Hemingway ile geçen sene Yaşlı Adam ve Deniz kitabıyla tanıştım. Kitabı ne kadar beğendiğimi buradaki yazımda anlatmıştım. Bu yüzden Silahlara Veda kitabını da okumak için sabırsızlanıyorum.

WLADİMİR BARTOL - FEDAİLERİN KALESİ ALAMUT
Sanırım bu kitabı okumayan bir ben kaldım. Herkesten ne kadar iyi olduğunu duyduğum halde henüz Alamut’u okumadım. Bu sene önce Semerkant’ı sonra da Alamut’u okumak istiyorum.

CELESTE NG - SANA SÖYLEYEMEDİĞİM HER ŞEY
Bu kitabı İnstagram’da bir kitap hesabında görmüştüm. Hakkında çok güzel sözler yazmıştı. Bir market alışverişinde kitabı %50 indirimli yakalayınca fırsatı kaçırmayayım dedim.  Kitapla ilgili hiçbir bilgim yok, okuduğum zaman olacak J

Benim bu haftaki pazar 6’lısı yazım bu şekildeydi. Dediğim gibi kaçırdığım iki haftayı da biraz sonra yazıp paylaşacağım.

Sizin en sevdiğiniz renk ne? Bu renkte hangi kitaplarınız var? Sizin de Pazar 6’lısı yazılarınızı bekliyorum.


Biraz sonra görüşmek üzere J

11 yorum:

  1. Güzel kitaplar var 😄 Bir tek aralarından Yüzüklerin Efendisini okudum, iki tanesini yeni duydum artık senin yorumlarından sonra düşünürüm. Bekliyorum diğe yazıları da. Şubat ayının temalarını şimdiden merak ediyorum 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, ben de çok merak ediyorum. Eslem beklentileri yükseltti. Çok güzel kategoriler bizi bekliyormuş :-)

      Sil
  2. Umut ve Alamut okuduğum kitaplardan. Şans,Şeftali Kokulu Günler,Zambak Kızı, İnci Aral-Sadakat aklıma gelen yeşiller.
    ( kütüphaneye kadar gitmeye üsendim ;) )
    Keyifli okumalar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cangz, Sadakat'ı okumuş ve sevmiştim. Hatta bloguma da yazmıştım. Onun da çok güzel bir yeşil kapağı var.

      Çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  3. Yazıda en begendiğim yer " 2017, Yüzüklerin Efendisi’ni okuduğum yıl olacak inşallah." cümlesiydi. Bu arada yeşili bence çok severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, inşallah okuyacağım. Daha fazla geç kalmayayım Orta Dünya'ya :-)

      Sil
  4. Napoli serisini benim de okumam lazım artık...
    Şubat ayında ben de ona başlıyım bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat, ne güzel olur. Senin detaylı yorumunla kitap hakkında dana net fikirlerim olur.

      Sil
  5. İlkay Özgür, ben sanırım kitapları e-kitap olarak okuyacağım. Öyle daha kolay olur. Bu ciltli kitap da kitaplığımda dursun :-)

    YanıtlaSil
  6. Yüzüklerin efendisi ve benim olağanüstü arkadaşımı okumadım , diğerleri sevdiğim kitaplar , umarım sen de seversin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ, bu fotoğraftaki kitapların hiçbirini okumadım ama nedense hepsini seveceğime inanıyorum. Umarım öyle de olur :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...