1 Mayıs 2017 Pazartesi

NİSAN ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Mayıs ayının ilk gününden herkese merhaba. Blogumu düzenli takip edenlerin bildiği gibi her ay bloguma yapılan yorumları bir hak sayarak çekiliş yapıyorum. Kazanan arkadaşa kitaplığımdan, okuduğum kitaplardan seçtiği beş kitabı hediye ediyorum. Nisan ayında bloguma 115 yorum yapılmış. Ve kazanan numara:

sule uzundere blog kitap çekilişleri

O yorumu yapan arkadaş da:

ÖNERİ MAKİNESİ

Sevgili Öneri Makinesi’ni tebrik ediyorum. Kendisi blogumun en sıkı takipçilerinden. Bir buçuk senedir gerçekleştirdiğim çekilişi ilk kez kazandığı için mutluyum. 3 Mayıs 22.30’a kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlamam gerekecek.


Mayısta daha güzel yazılarda daha çok yorumlarda buluşmak dileğiyle. Şimdilik hoşça kalın. 

18 yorum:

  1. Öncelikli olarak Öner'i makinesini tebrik ederim. Her zamanki gibi yine kazanamadım ben tabi alıştım artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, cahil okur :). Umarım sen de kazanırsın ben bile kazandıysam umutsuz olma :).

      Sil
    2. Bahtsızlar kralıyım ben çok zor :D

      Sil
  2. Aaa, emin misin Şule bir yanlışlık olmasın :):). Valla şaşırdım ama sevindim de. Şanssızlıkta dünya markası benin böyle bir çekilişi kazanması mucize :). Çok teşekkürler.

    Blogunu seviyorum <3. Sen de benim blogumun çok sıkı bir takipçisisin, haberin olsun sen istedin diye öne aldığım Bir Kitap Beş Yazar/Kitap serisine Metis ile giriş yaptım devamını hazırlıyorum :). Umarım seversin :).
    Çok teşekkürler tekrardan, şu aralar bana haberi bile iyi gelen bir olay oldu :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, rica ederim. Seni mutlu etmesine çok sevindim. Yazını görüm ama okumaya fırsatım olmadı. En kısa zamanda okuyacağım. Bu yazı dizisini seviyorum, beni kırmayıp yazdığın için teşekkürler :-)

      Sil
    2. Ne demek, ben bu tarz isteklere seviniyorum. Benim de uzun zamandır ara verdiğim bir yazı dizisiydi sayende hızlandı 😄

      Sil
  3. Tebrik ederim, güle güle okusun yeni kitaplarını arkadaşımız:)

    YanıtlaSil
  4. Öneri Makinesi'ni tebrik ediyorum....

    YanıtlaSil
  5. Sevdiğim bloggerlardan birinin kazanmasına sevindim, tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, karşılıklı ☺️

      Sil
  6. Kazananı tebrik ediyorum. Keyifle okusun :)

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim ßimdiden keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Öneri Makinesi'ni tebrik ederim. çok sevdiğim bir bloggerdır onun kazanmasına ayrı bir sevindim.^^

    YanıtlaSil
  9. Hepinize teşekkür ederim :). Esmacım karşılıklı <3, ayrıca bayadır da yoksunuz nerelerdesiniz???

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...