21 Haziran 2014 Cumartesi

OĞUZ ATAY - OYUNLARLA YAŞAYANLAR (ÖZET)



ÖZET:

     Coşkun, emekli tarih öğretmenidir. Tiyatrocu Saffet'in ısrarıyla tiyatro oyunu yazmaya başlar ama çok istemesine rağmen hiçbir oyunu bitiremez. Coşkun'un karısı Cemile ise dikiş dikerek evi geçindirmektedir ve kocasının daha gerçekçi bir iş bulmasını ister. Ama Coşkun kendini tiyatro alemine kaptırmış, yazdığı oyunları yaşamaktadır. Bazen oyun nerede bitiyor, hayat nerede başlıyor karıştırır. Saffet'in tiyatrocu arkadaşı Emel ile ilişkiye girer. Evi terk edip Emel'e gider ama çok hastadır. Saffet'in oyununun olduğu bir gün tiyatroya gider ve bütün büyük tiyatrocular gibi sahnede ölmek istediğini söyler. Nitekim kuliste fenalaşır ve ölür.

2 yorum:

  1. oguz atay adını bılıyorum duydum ama hıc okumadım anlatımı nasıl merak edıyorum.......?dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Oğuz Atay'dan okuduğum tek kitap bu. Bir de eğer kendimde o gücü bulursam Tutunamayanlar'ı okuyacağım :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...