25 Nisan 2015 Cumartesi

Film Meydan Okuması (4. Gün)

4. gün sorusu: En sevdiğiniz korku filmi hangisi?

     Film türleri arasında en sevmediğim türdür korku filmleri. Hele sinemada korku filmi izleyenleri hiç anlayamam. "Korkmak için neden para veriyorlar ki?" diye düşünürüm. Çok beğenilmiş veya arkadaş zoru olmadığı müddetçe korku filmi izlemem. 

     Bu yüzden en sevdiğim korku filmini seçmek benim için zor olmadı, bu türe ait pek film izlemedim çünkü. Sapık filmini yazacağım bu soruya. Benim için gerçek bir başyapıt. Hem insanı korkutuyor, beni daha çok germişti, hem de çok iyi bir film. Senaryonun başarısının yanında filmin başrolünde oynayan Anthony Perkins'i anmamak olmaz. Filmdeki rolünü mükemmel canlandırıyor. O kadar masum ve güzel bir yüzü var ki rolü için biçilmez kaftan. 


     Bu oyuncunun bu rolden sonra Hollywood'da patlamasını ve bir yıldız olmasını beklerdim ama bildiğim kadarıyla kariyeri o kadar da iyi değil. Bu durumun sinema sektörü için bir kayıp olduğunu düşünüyorum. 

     Eğer siz de iyi bir film izlemek, mükemmel bir oyunculuk görmek ve filmin sonunda şoke olmak istiyorsanız bu filmi kaçırmayın. Bazıları film siyah beyaz olduğu ve eski tarihlerde çekildiği için çekinebiliyorlar ama bu film zamansız. 55 yıl sonra bugün bile çok beğenerek izlenebilir.

DİKKAT SPOİLER FİLMİ İZLEMEYENLER BUNDAN SONRASINI OKUMASIN

     Bundan sonrasını filmi izlemeyenler okumasın çünkü filmle ilgili ağır bir spoiler vereceğim. Hatta direkt filmin sonunu yazacağım :-)

     Bu sahneyi ne zaman izlesem tüylerim diken diken olur. Bu kadar sevimli bir yüzü bu kadar korkutucu bir şekilde kullanmak büyük yetenek. Huzur içinde uyu Anthony Perkins.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...