7 Mayıs 2015 Perşembe

FİLM MEYDAN OKUMASI (5.6. VE 7. GÜN)

     Film meydan okumasını günü gününe yapmayacağımı biliyordum ama bu kadar geri kalacağımı da tahmin etmezdim. En iyisi ben soruları üçer üçer cevaplayayım anca yetişirim.

5. Gün sorusu: En sevdiğiniz drama filmi hangisi?

İlk aklıma gelen film Aile Şerefi oldu. Bir ara Star Tv’de her hafta çıkardı bu film ama ben izleyemezdim. Zengin Oktay ve babasının yaptıklarına dayanamazdım, ağlayasım gelirdi. Bu kadar dram ağırlıklı bir filmin tanıtımında oyuncuların hepsinin güldüğü bir fotoğrafın kullanılması çok ironik.

6. Gün sorusu: En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?

Ben çok sevdiğim filmleri bile ikinci kez izlemem(İstisnalar hariç) Dondurmam Gaymak’ı bir haftada üç kez izlemiş ve her seferinde çok gülmüştüm. Filmi ilk izlemeye başladığımda oyuncuların ne dediğini anlamakta zorluk çektim ama sonra kulağım alıştı. Sadece başrol oyuncusu Turan Özdemir’in profesyonel oyuncu olduğu, diğer bütün oyuncuların Muğla halkından seçildiği bu filmi hâlâ izlemediyseniz en kısa zamanda izleyin. Doğal komiklik nedir bu filmde görebilirsiniz.

7. Gün sorusu: Sizi mutlu eden bir film seçin.

X-Men, Örümcek Adam, Batman gibi çizgi roman uyarlamaları beni çok mutlu ediyor. Bu filmler gösterime girdiği anda sinema salonuna koşuyorum. Çocukluğumda TV’de çizgi filmini izlediğim, şimdi sinema salonlarında filmlerini izlediğim süper kahraman filmleri beni hep mutlu etmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...