10 Mayıs 2015 Pazar

HAFTALIK (27 NİSAN - 3 MAYIS 2015)

     Asık suratlı olmanın dezavantajları 1: Üzgün olduğunuzda kimse fark etmiyor.

     Sevdiğin bir insanı artık sevmemeye başlamak çok acı veriyor.

     Bir insanı gerçekten tanımak istiyorsanız onunla yolculuğa çıkın. insan en iyi beraber tatil yapılırken tanınır derlerdi de inanmazdım. Eğer biriyle 3 gün kavga etmeden her şey yolunda bir gezi geçirirseniz büyük ihtimalle o kişiyle aranız hiç bozulmaz. 

     Ben de zamanında platonik aşklar yaşadım. Hatta evleninceye kadar karşılıklı yaşadığım aşk yok denilebilir ama ben hep bir yerde durdum. Körkütük aşık olmadım. Kendini kaybedercesine aşık bir insan görünce hissettiğim en yoğun duygu acıma oldu. Keşke kimse bu hâle düşmese. Herkes, sevgili Sabahattin Ali'nin dediği gibi, deli gibi değil, gayet aklı başında sevse keşke.

     Gitti gidiyor sitesi bana her hafta Prima bebek bezinde indirim yaptıklarını mesaj atıyor. Bu siteden hiç bebek ürünü veya bebeklerle ilgili bir şey de almadım. Ne alaka diye düşünürken eşim konuya açıklık getirdi: "Yaşından dolayı atıyorlardır." 27 yaşında bir kadının kesin çocuğu vardır zihniyetinde olan Gitti Gidiyor'u kınıyorum.

     Bu arada anne olan, anne olmaya hazırlanan ve kendini anne gibi hisseden herkesin anneler gününü kutluyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...