10 Temmuz 2017 Pazartesi

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2017 SONUCUM

sule uzundere blog okuma şenliği


Bir okuma şenliğinin daha sonuna geldik. Üç aylık süreçte 29 kitap okudum ama hepsi kategorilere uygun değil. Bazen içimden gelen kitapları da okudum. Bu yüzden kategorilere kaçını sığdırabileceğim, kaç puanım olacak çok merak ediyorum. Hazırsanız hesaplamaya başlayalım (Kitapların ismine tıklayarak kitapla ilgili yorumuma ulaşabilirsiniz. Yazmadıklarımı da en kısa zamanda yazacağım).

1.Kategori (10 puan): İsminde bahar mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların bahar'da geçtiği bir kitap.
MARKUS ZUSAK – HİÇ – MARTI YAYINLARI – 462 SAYFA

2.Kategori (10 puan):  Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap.
AFET İNAN – ATATÜRK’TEN MEKTUPLAR – TÜRK TARİH KURUMU BASIMEVİ – 102 SAYFA

3.Kategori (10 puan):  2017 yılında ilk basımı yapılmış bir kitap.
STEFAN ZWEİG – BİR ÇÖKÜŞÜN ÖYKÜSÜ – İŞ BANKASI YAYINLARI – 48SAYFA

5.Kategori (10 puan):  Beyazperdeye aktarılmış bir kitap(filmi de izlenecek).
SUZANNE COLLINS - ATEŞİ YAKALAMAK – PEGASUS YAYINLARI – 408 SAYFA

9.Kategori (10 puan):  Daha önce okuduğunuz bir kitabın devamı olan bir kitap.
JULİA QUİNN - EN ÇOK BENİ SEV – EPSİLON YAYINLARI – 416 SAYFA

10.Kategori (10 puan): Goodreads'ta en az 3 puan almış olan bir kitap.
YUSUF ATILGAN – AYLAK ADAM – YAPI KREDİ YAYINLARI – 155 SAYFA

11.Kategori (10 puan): Dünya ya da Türk Klasiklerinden bir kitap.
WİLLİAM SHAKESPEARE – HAMLET – İŞ BANKASI YAYINLARI – 185SAYFA

12.Kategori (10 puan):  Yazarı sanatçı olan bir kitap.
ZÜLFÜ LİVANELİ –ORTA ZEKÂLILAR CENNETİ – DOĞAN KİTAP – 461 SAYFA


15.Kategori (10 puan):  200 sayfadan kısa bir kitap.
ALLISON HAYES - EVLİLİK YEMİNİ – HARLEQUIN YAYINLARI – 176 SAYFA

17.Kategori (10'ar puan/ekstradan 40 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

18.Kategori (10'ar puan/ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.
*OTOMATİK PORTAKAL – ANTHONY BURGESS – İŞ BANKASI YAYINLARI – 168 SAYFA
*ÖMRÜMDEN UZUN İDEALLERİM VAR – SUNA KIRAÇ – SUNA VE İNAN KIRAÇ VAKFI – 326 SAYFA
*PARİS’TE AŞK – STEPHANIE PERKINS – ARUNAS YAYINCILIK – 318SAYFA

19.Kategori (10'ar puan/ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengin Turuncu, Mor ve Pembe olduğu birer kitap.
Turuncu: JULİA QUINN – YÜREĞE SÖZ GEÇMİYOR – EPSİLON YAYINLARI – 367 SAYFA
Pembe: STEFAN ZWEIG – AMOK KOŞUCUSU – İŞ BANKASI YAYINLARI – 60 SAYFA

20.Kategori (10'ar puan/ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört ya da iki yazardan ikişer kitap.
“KİTAPLIĞIMDA OKUNMAYI BEKLEYEN KİTAPLARDAN DÖRT KİTAP”
*AHMET AYDIN - TAŞ DEVRİ DİYETİ – HAYY KİTAP – 238 SAYFA

Kategorilere uygun toplam 24 kitap okuduğum için 240 puan
17, 18, 19 ve 20.kategorileri tamamladığım için +150 puan
6876 sayfa okuduğum için +68 puan

Toplamda puanım 458. Şenliğin son yirmi gününde hiç kitap okumadığım düşünülürse çok iyi bir sonuç elde etmişim. Şimdi Yaz Okuma Şenliği’nin kategorilerini bekliyorum. Eğer kategoriler bana uygun olursa belki bu sefer hepsini okuyabilirim. Sendeyiz Nilgün Komar J

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle, şimdilik hoşça kalın.


18 yorum:

  1. ooo yine tebikler çok iyi okumuşsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ,
      Teşekkürler. Evet, bu şenlikte iyi okudum.

      Sil
  2. İkimiz de son 4 kategoriyi başarıyla tamamlamışız. 458 oldukça iyi bir puan. Tebrikler :* Yaz Şenliği kategorilerini merak ediyorum. Hatta kategorilere kitap doldurabileyim diye kitap okumayı bıraktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      son dört kategoriyi tamamlamak için özellikle onlara uygun kitaplar okumuş olabilirim :-)

      Hahahaha o da iyiymiş. Kategorileri ben de merak ediyorum. Eğer hepsi bana hitap ederse bu sefer listemi tamamlamaya çalışacağım.

      Sil
  3. Harikasınız ne diyeyim. Bol okumalı zamanlar diliyorum size her zamanki gibi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Puanın çok iyi, tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Ama harikasinnn masallah diyimde nazar deymesin 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i,
      çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  6. Çok çok tebrik ediyorum seni gerçekten
    Çok kıskandım şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma ÜZMEZ,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  7. Waoov! Baya güzel bir rakam 29 kitap. Umarım başarıyla sonlanır şenlik. Tebrik ederiimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay Özgür,
      teşekkürler canım benim :-)

      Sil
  8. tebrik ederim canım

    yeni şenlik hayırlı olsun..

    keyifli okumalar dilerim..

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Komar,
      Çok teşekkür ederim. Listemi hazırlamak için sabırsızlanıyorum. Evim taşınınca ilk yapacağım kitaplığımı yerleştirip liste hazırlamak olacak :-)

      Sil
  9. Çok iyi okumuşsun ben de yazın düşüş oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayel Damlası, yazın benim okuma hızım da düşüyor. Bu listeyi tam sıcaklar bastırmadan okumuştum :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...