28 Kasım 2017 Salı

BİTENLER – 5

Herkese merhaba. Blogumu yeni takip etmeye başlayanlar bu yazıma şaşırabilirler ama uzun süredir takipte olanlar benim belli aralıklarla “Bitenler” yazısı yazdığımı bilirler. Tabii en son yazımın üstünden aylar geçtiği için onlar da unutmuş olabilir 😊 Temmuzda taşınmadan önce fotoğrafladığım ürünlerin yazısını şimdi yazabiliyorum. Bu arada yeni yazı yazabilecek kadar ürün birikti. Onları da diğer ay yazarım.
BİTENLER – 5
Bitirdiklerimin toplu görüntüsü bu şekilde. Detaylara gelirsek:

BİTENLER – 5
Saç Ürünleri

Head&Shoulders Kepeğe Karşı Etkili Mentol Ferahlığı Şampuanı: Kokusu çok yoğun ve çok güzeldi. İlk kez kullandım markayı ama hoşuma gitti. Serenay Sarıkaya’nın dediği gibi “Kim demiş Head&Shoulders erkek şampuanı diye?” 😊 
Elidor Saç Kremi: Saç kreminde yıllardır Elidor’dan başka marka kullanmadım. Çok memnunum.  
Batiste Kuru Şampuan(Wild): Takip ettiğim bütün kozmetik blogları bu kuru şampuanları kullanıyor ve çok memnunlar. Onların övgü dolu yorumlarını görünce ben de denemek istedim çünkü vaat ettiği şey çok güzel. Acil çıkman gereken ve saçlarını yıkamaya vaktin olmadığı anda saçlarını birkaç dakika içinde yıkanmış gibi temiz gösteren bir ürün. Ne var ki bende beklediğim etkiyi yaratmadı. Acaba bende mi bir sorun var, kullanmayı mı bilmiyorum derken Sibelynka’nın da üründen memnun kalmadığını okuyunca rahatladım 😊  En beğenilen ürün olsa bile herkeste aynı etkiyi yaratmıyormuş.
Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı: Bu yağı daha çok banyodan sonra saç uçlarıma sürüyordum. Memnun kaldım ama doğal yağlar kullanmak istediğim için tekrar almayı düşünmüyorum.
BİTENLER – 5

Dalan D’olive Zeytinyağlı Sıvı Sabun: Normalde sıvı sabunları listeme eklemem ama çok memnun kaldığım için eklemek istedim. Paraben içermeyen ürünü tavsiye ederim.
Dalan D’olive Zeytinyağlı El-Vücut Kremi: El kreminde favori ürünüm. Bittikçe ve A-101’de buldukça alıyorum. Denk gelirseniz kaçırmayın. Hem çok güzel nemlendiriyor hem de fiyatı çok uygun.
Nivea For Black&White Deodorant: Diğer yazılarımda da belirttiğim gibi ben deodorantımı buldum. Kendini bozmadığı sürece bunu kullanacağım. Çok memnunum.
Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Kokusu çok ağır olan ürünü koku hassasiyeti olanlara önermiyorum. Etkisi güzeldi, siyah nokta sorunu olanlar deneyebilir. Ben artık cildimi temizlemek için gül suyu kullanıyorum.
BİTENLER – 5

Kruidvat Gözlük Temizleme Mendili: Bu mendili ya A-101’den ya da Bim’den almıştım. Temizlemesi çok iyi ama gözlüğün lekelenmesi de çok hızlı oluyor. Acil durumlar için cüzdanımda düzenli olarak birkaç tanesini taşıyorum.
Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bantları: Bu bantlardan bir ara çok kullanıyordum. Memnun kalıyordum çünkü bandı çektiğimde çıkan kiri görüyordum. Bazı yorumlarda bantların gözenekleri açtığı, daha çok kir toplanmasına neden olduğu ve hatta tüylenme yaptığını okuyunca bir süre kullanmamaya karar verdim ve ne oldu tahmin edin. Hiç eksikliğini hissetmedim! Bence cildinizi düzenli olarak temizleyince kullanmanıza gerek olmayan bir ürün.
Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi: Cildimi yıkarken kullandığım ürünün kötü görünmesin diye bitmiş halini değil yeni paketini koydum. Memnunum. Cildimin daha iyi temizlendiğini hissediyorum. 
Camelot Erkek Parfümü: Bu parfümü öğretmenler gününde bir öğrencim hediye etmişti. Ben parfüm sevmiyorum ve kullanmıyorum. Üstünde erkek parfümü yazısını görünce direkt eşime verdim ama o kadar güzel bir kokusu vardı ki, dayanamadım geri aldım ve bitinceye kadar düzenli olarak kullandım 😊 Ben parfüm sevmiyor değilmişim, aradığım kokuyu bulamamışım. O kokunun bir erkek parfümü olması fikrimi değiştirmiyor 😊 
Arko Nem Zeytinyağlı El Kremi: El keriminde zeytinyağını seviyorum. Çantamda taşımak için ideal bir üründü.
Oriflame Yüz Losyonu: Bu losyonu akşamları yatmadan önce kullanıyordum. Memnun kaldım, bazen kremler yerine kullanılabilir.
Color Me Lipcare Dudak Balmı: Dudağımı çok ıslatan ürünü sevmedim. Benim dudak kuruluğu problemim yok. Olanların hoşuna gidebilir ama bana çok ıslak geldi.

Sizin bu ürünler arasında kullandıklarınız var mı? Aynı mı düşünüyoruz yoksa farklı mı? Fikirlerinizi duymak beni mutlu edecek. Yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer “Bitenler “yazılarımı okumak için tıklamanız yeterli.

6 yorum:

  1. merhaba
    yaz okuma şenliği raporunu mail atabilirmisin;
    info@nilgunkomar.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Komar,
      ya ben bloguma yazmıştım ama üstünden zaman geçti diye silmişim :-( Kusura bakma. Bir dahaki sefere hemen silmeyeceğim. :-)

      Sil
  2. Elseve 3 dakikada onarmayı vadeden saç kremini de denemenizi öneririm, ben çok memnun kaldım kadife bir doku bırakıyor saçta:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Sevdiğim Günlük,
      öneriniz için teşekkür ederim. Bu aralar saçlarım çok yıprandı. Denemek isterim :-)

      Sil
  3. kozmetik yazıların da bitenler arasında, yazmıyon artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yıllardır yazmıyorum. Hem çok fazla ürün bitiremiyorum hem de yazılacak o kadar konu varken bunlara sıra gelmiyor.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...