24 Aralık 2017 Pazar

2017 YILINDA İZLEDİĞİM FİLMLER

sule uzundere blog film yazıları
Temsili fotoğraf
Yeni yıla bir hafta kala 2017’yi değerlendirmeye devam ediyorum. Bu yıl izlediğim filmlerin listesini paylaşıyorum. 2017’de 67 film izlemişim. Bu sayı bana az gelse de son yıllarda en çok film izlediğim yıl olduğu için kendimi başarılı sayıyorum. Diğer yıllara bakmak isteyenler için:

2016 yılında izlediğim filmleri buradan görebilirsiniz.
2015 yılında izlediğim filmleri buradan görebilirsiniz.
2014 yılında izlediğim filmleri buradan görebilirsiniz.

Her 5,5 günde bir film izlemişim.

67 filmin 7’sini sinemada izlemişim. Onların ayrıntılı bir yazısını ayrı bir post olarak yazacağım.

67 filmin 57’si yabancı filmler, 10’u Türk filmleri.

Önümüzdeki günlerde en sevdiğim 10 filmi yazacağım. Sizde nasıl bilmiyorum ama en sevdiğim kitapları seçmek benim için en sevdiğim filmleri seçmekten daha kolay. Kitaplar hakkında daha net kararlar verebiliyorum ama bir filmi sevmem, filmin türü, içeriği çok değişkenlik gösterebiliyor. Neyse bunları “En” listemi paylaştığımda konuşuruz 😊
FİLMİN ADI
IRKI
 NEREDE İZLEDİM?
RÜYA KIZLAR
YABANCI

EVCİL HAYVANLARIN GİZLİ YAŞAMI
YABANCI


MACBETH
YABANCI

FİNDİNG NEVERLAND
YABANCI

KIZKARDEŞİMİN HİKAYESİ
YABANCI

SOL AYAĞIM
YABANCI

GÜNDÜZ GÜZELİ
YABANCI

TARZAN EFSANESİ
YABANCI

PATRONDAN KURTULMA SANATI 2
YABANCI

SAVAŞ VADİSİ
YABANCI

BEGİNNERS
YABANCI

ÇOK PİŞMİŞ
YABANCI

ASSASSİN'S CREED
YABANCI

ARRİVAL
YABANCI

THE GENERAL
YABANCI



DANİMARKALI KIZ
YABANCI



12 YILLIK ESARET
YABANCI

THE ARTİST
YABANCI

LİFE OF Pİ
YABANCI

GENİŞ AİLE YAPIŞTIR
TÜRK

ÇALGI ÇENGİ
TÜRK


THE JUNGLE BOOK
YABANCI

M, BİR ŞEHİR KATİLİNİ ARIYOR
YABANCI

SİDEWAYS
YABANCI

HAYAT IŞIĞIM
YABANCI

KUZULARIN SESSİZLİĞİ
YABANCI


THE REVENANT
YABANCI

SUICIDE SQUAD
YABANCI

STAY
YABANCI


FOCUS
YABANCI

KÜÇÜK CADI KİKİ
YABANCI

STİLL ALİCE
YABANCI

AİLE SIRLARI
YABANCI

YALNIZCA AŞIKLAR HAYATTA KALIR
YABANCI


ÇILGIN KALP
YABANCI

KARDA BİR BEYAZ KUŞ
YABANCI

DELİ AŞK
TÜRK

LA TORTUE ROUGE
YABANCI

WHILE WE'RE YOUNG
YABANCI

CITY LIGHTS
YABANCI

THE GOLD RUSH
YABANCI

EKŞİ ELMALAR
TÜRK

KEVIN HAKKINDA KONUŞMALIYIZ
YABANCI

LOVE AND FRİENDSHİP
YABANCI

ÇILGINLAR GİBİ
YABANCI

NUREMBERG DURUŞMASI
YABANCI

O. ÇOCUKLARI
TÜRK

TAKE ME HOME TONİGHT
YABANCI

ZENNE
TÜRK

VAVİEN
TÜRK

ÖRÜMCEK ADAM
YABANCI


IMDB Top 250 Film Maratonumuz 9 Ocak’a kadar devam ediyor. Yeni yılın ilk haftasında bol bol film izlemeyi planlıyorum. Klasik Türk mantığında olduğum için etkinliğin üç aylık süresinde yattım, son bir haftasında günde 2-3 film izleyerek listemi tamamlamaya çalışacağım 😊 Siz de katılmak isterseniz hâlâ geç değil. Detayları buradan öğrenebilirsiniz.

Siz bu yıl istediğiniz kadar film izleyebildiniz mi? Sizi en çok etkileyen film ya da filmler hangileriydi? IMDB’nin ilk 250 listesinden mutlaka izle dediğiniz film var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın. 

14 yorum:

  1. Dönüp film etiketime bakmam lâzım. Evde izlediklerimi hatırlamam zor ama festival filmleriyle sinemadakileri bulup en sevdiğim listesi yapacağım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      yapmak lazım Handan. Bazen izleyecek film bulamıyoruz. Ben böyle öneri listelerinde ilgimi çeken filmleri kaydediyorum. Ne izlesem dediğimde bakmak ve film seçmek kolay oluyor. Senin listeni bekliyorum :-)

      Sil
  2. Öneri veremicem ama izledigin filmleri begendim. Güzel secimler olmus :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel :) Ben de bu seneyi en az film izlediğim yıl ilan edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçak GÜLSÜM,
      bir sene bir seneyi tutmuyor. Bu sene benim için her açıdan verimli olsa da 2018'den umutlu değilim :-)

      Sil
  4. 2018'de daha çok daha çok film izleyelim :)
    Benim için de çok zor "en"leri seçmek. O yüzden hiç öyle bir liste hazırlayamıyorum maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      ben de daha çok film izlemek istiyorum. Aslında senden gelecek film listeleri çok işimize yarardı. Sen yine de yapmaya çalış derim :-)

      Sil
  5. Listeler konusunda çok başarılısın, daha önce söylemişmydim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat,
      hahahahah sanırım :-) Seviyorum liste yapmayı :-)

      Sil
  6. Benim on film kaldı etkinliği tamamlamaya başaracağım inanıyorum :) Güzel sayı güzel filmler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      Ooo iyi izlemişsin. Ben yeni yıl tatiline güveniyorum. Sanırım durup durup son hafta günde 3 film izleyerek listemi tamamlamaya çalışacağım :-)

      Sil
  7. Tablo çok güzel olmuş Şule abla, ben hiç beceremiyorum :D Nuremberg Duruşması ilgimi çekti. Adı dersimizin birinde geçmişti. Tarihte ilk kez bu duruşmalarda eşzamanlı çeviriler yapılmış :D Not ettim, izlemek istiyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      öyle mi? Bak bunu bilmiyordum. Film çok güzeldi Gözde. Geçen sene izlediğim en iyi 10 filmden birine seçtim. Bence izlemelisin.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...