7 Aralık 2017 Perşembe

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ 2018 OKUMA LİSTEM

sule uzundere blog yazıları



Sabırsızlıkla beklediğim Kış Okuma Şenliği’nin kategorileri açıklandı. Hemen kitaplığımın önüne geçtim ve listemi hazırlamaya başladım. Maalesef her kategoriyi dolduramadım ama yine de şenlik için çok hevesliyim. Zaten amaç okuyabildiğimiz kadar okumak. 28 Şubat’ta sona erecek etkinliğin detaylarını sevgili Nilgün’ün blogundan öğrenebilirsiniz.

1.Kategori(10 puan): İsminde KIŞ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap.
JACK LONDON - BEYAZ DİŞ

2.Kategori(10 puan): MEKTUPlardan veya ANIlardan oluşan bir kitap.
TDK – GÜZEL YAZILAR (GEZİ-HATIRA)

3.Kategori(10 puan): İsminde AŞK kelimesi geçen ya da konusu AŞK olan bir kitap.
AŞK TANRIÇASININ YEMEK OKULU

4.Kategori(10 puan): Kitabın isminde bir BAĞLAÇ olan bir kitap.
REŞAT NURİ GÜNTEKİN – LEYLA İLE MECNUN

5.Kategori(10 puan): BEYAZPERDEye aktarılmış bir kitap.
J.R.R. TOLKIEN - HOBBİT

6.Kategori(10 puan): Bir ŞİİR kitabı

7.Kategori(10 puan): Kitabın isminde SAYI olan bir kitap.
SARAH MACLEAN - BİR LORDU DİZE GETİRMENİN ON YOLU

8.Kategori(10 puan): Kitabın isminde “-MEK –MAK” eki almış kelime olan bir kitap.
HARPER LEE – BÜLBÜLÜ ÖLDÜRMEK

9.Kategori(10 puan): Türk ya da Dünya KLASİKlerinden bir kitap.
STEFAN ZWEIG - MECBURİYET

10.Kategori(10 puan): Nobel Ödülü almış bir yazarın İLK kitabı

11.Kategori(10 puan): Doğdunuz YIL ölmüş olan bir yazardan bir kitap.
NİLGÜN MARMARA’dan bir kitap

12.Kategori(10 puan): POLİSİYE türünde bir kitap.
ALPER CANIGÜZ - KAN VE GÜL

13.Kategori(10 puan): YKY yayınlarından herhangi bir kitap.
IAN McEwan – FINDIK KABUĞU

14.Kategori(10 puan): En az 500 sayfa olan bir kitap.
JOJO MOYES – ARDINDA BIRAKTIĞIN KADIN

15.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan): Adında AYNI KELİME geçen iki kitap.
* JANE AUSTEN - AKIL VE TUTKU
* WILLIAM SHAKESPEARE - ROMEO VE JÜLİET

16.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan): ADI AYNI olan iki yazar'dan birer kitap.
*JULIA QUINN – RÜYALAR GERÇEK OLSA
*JULIA LONDON – TEHLİKELİ İLİŞKİLER

17.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
TÜRK KADIN: OYA BAYDAR – YETİM KALACAK KÜÇÜK ŞEYLER
TÜRK ERKEK: NAZIM HİKMET - YAZILAR 2
YABANCI KADIN: KIM WILSON - JANE AUSTEN’LA ÇAY SAATİ
YABANCI ERKEK: MICHAEL ENDE - MOMO

18.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap. [Finlandiya, İsveç, İspanya, Rusya.]
FİNLANDİYA:
İSVEÇ:
İSPANYA:
RUSYA: DOSTOYEVSKI – BEYAZ GECELER
 
sule uzundere blog yazıları
Fotoğrafın bulanık çıktığını yeni fark ettim :-( 

Evet, ilk planda seçtiğim kitaplar bunlar. Listemde değişiklik yapma hakkımı saklı tutuyorum J Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Çok beğendikleriniz ya da hayal kırıklığına uğradıklarınız? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın.  

28 yorum:

  1. Beyaz Geceler'i geçen sene okumuştum. Momo en sevdiğim kitaplardan. Bülbülü Öldürmek de öyle. Alper Canıgüz'ü pek sevemedim. İki kitabını okudum, şimdilik yeter :) Oya Baydar'ın bir kitabını okuyup çok sevmiştim,bakalım bu kitabı nasılmış, sen oku ona göre karar vereyim.

    Ben de listemi yapmaya çalışıyorum. Yakında yayımlarım. Umarım bu sefer okurum biraz, geçen sefer pek düşüktü okuma sayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Momo'nun yarısına geldim. Çok güzel gidiyor. Sonunda ne olacağını çok merak ediyorum.

      Alper Canıgüz'ün ilk kitabını okudum, pek sevmedim ama son kitabı Kan ve Gül güzeldi.

      Oya Baydar'ı ilk kez okuyacağım. Umarım severim. Son zamanlarda iyi Türk kadın yazarlarla tanıştım. Oya Baydar'ın da onlardan olmasını dilerim.

      Umarım ikimiz de bu şenlikte daha çok okuyabiliriz :-)

      Sil
  2. Momo ve Beyaz Geceler'i okudun, ikisi de birbirinden harikaydı! Senin de beğeneceğinden eminim Şule abla. Bol okumali bir şenlik olur umarım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      Çok teşekkür ederim canım. İkisi de merak ettiğim kitaplardan. Momo'nun yarısına geldim. Çok güzel gidiyor. Sonunda ne olacağını çok merak ediyorum.

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar seçmişsin, ben de listemi yakında hazırlayacağım. Umarım bol bol kitap okuyacağımız güzel bir kış şenliği olur. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyülü Ayraç,
      umarım. Senin de şenliğe katılmana sevindim :-)

      Sil
  4. Beyaz geceler, Bülbülü öldürmek güzeldi. Keyifli okumalar dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      çok teşekkür ederim. İkisi de merak ettiğim kitaplardan :-)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ezgi,
      Momo'nun yarısına geldim. Çok güzel gidiyor. Sonunda ne olacağını çok merak ediyorum.

      Sil
  6. Beyaz diş ve bülbülü öldürmek adlı kitapları okumuştum . İkisini de beğenerek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Le yan,
      İkisi de merak ettiğim kitaplardan. Ben de seveceğimi umuyorum :-)

      Sil
  7. Harika bir challenge bu, bakıyım detaylara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minimal bakım,
      umarım katılırsın. Ne kadar kalabalık olursak o kadar güzel oluyor :-)

      Sil
  8. Hiçbiri okumadığım kitaplar. :/
    Hobbit, Bülbülü Öldürmek ve Momo kitaplarını çok merak ediyorum. :)
    Umarım hepsini okuyabilirsin! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem AKAY,
      umarım canım. Üçü benim de çok merak ettiğim kitaplar. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. ooo yine şahane kitaplar seçmişsin , kolay gelsin , keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ,
      teşekkürler canım :-)

      Sil
  10. Tolkien'e başlıyorsuuun :)) İçlerinden Beyaz Diş, Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu, Bülbülü Öldürmek, Akıl ve Tutku, Romeo ve Juliet'i okumuşum, hepsi güzeldi bence, keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Evet, sonunda başlayabiliyorum. Teşekkürler canım :-)

      Sil
  11. Bende Momo okumaya başladım. Güzel yorumlar okuyorum kitap hakkında. Beyaz Diş çok etkilemişti birde. Etkinliğe bende mi katılsam ki bilemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim,
      neredeyse her yorum yazan Momo hakkında yazmış. Ben de çok merak ediyorum. Şu an kitabın yarısındayım. Vaktim olsa bir günde bitecek ama bir türlü okuyamadım.

      Etkinliğe katılabilirsin bence :-) Süresi uzun ve seçtiğin kitapları sonradan değiştirme ihtimalin var. bu şenliğe geçen seferkilerden daha fazla insan katılıyor. Sen de katılırsan daha güzel olur :-)

      Sil
  12. Keyifli okumalarr :) Bence Momo her yıl yeniden okunası bi kitap, enfesti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,
      Momo'yu sevmeyene rastlamadım daha. Yarısına geldim. Bu hafta bitiririm. Sonunda ne düşüneceğimi çok merak ediyorum :-)

      Sil
  13. Ben de katılmaya çalışacağım, ama listemi yayınlamam biraz uzun sürebilir :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      rica ederim :-) Listeyi istediğin zaman yayımlayabilirsin.

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Nilgün Komar,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...