28 Ocak 2018 Pazar

Sinema ve Ben

Herkese iyi pazarlar. Sevgili Öneri Makinesi çok güzel bir mim hazırlamış. Sorulara bayıldım, son iki üç gündür takip ettiğim bloglarda cevapları da zevkle okuyorum. Bu yüzden kimse beni mimlemese de yapmalıyım dedim 😊 İşte cevaplarım: 

1- Sinemada ilk izlediğin film?
sule uzundere blog
Komser Şekspir. Kuzenlerim götürmüştü. Filmden ve sinemadan büyülendiğimi hatırlıyorum. Ben bundan sonra yemeden içmeden para biriktirip hep sinemaya gelirim diye düşünmüştüm 😊 Film boyunca, özellikle sonunda durmadan ağlamıştım. Televizyonda izlesem o kadar etkilenmezdim büyük ihtimalle.

2- Film en güzel ................. e/da izlenir.
Eğer görsel efektleri çok olan; bilim-kurgu, fantastik türünde bir filmse sinemada yoksa evde izlenir.

3- Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Yabancı filmlerde altyazılı olmasını tercih ediyorum. Görüntü kalitesi yüksek olsun. Bir de sessizlik olmazsa olmazım. Arkadaşlarımla ya da eşimle izlerken bile filmde konuşmalarına izin vermem. Dikkatimi dağıtıyor ve altyazıyı kaçırıyorum.

a- Tek başına mı kalabalık mı?
Komedi filmleri ve romantik filmler kalabalıkla güzel oluyor. Diğer türlerde fark etmez.

b- Mısır mı cips mi ?
İkisini de sevmiyorum. Film izlerken bir şey yemeyi sevmiyorum. Kahve ya da çay içerim ama.

c- İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
İki boyutlu. Üç boyutlunun çok farkı olduğunu düşünmüyorum. Normalde gözlük kullandığım için onun üstüne bir de 3 boyut gözlüğünü takmak rahatsızlık veriyor.

d- Avm sineması mı sokak sineması mı?
Alışveriş yapma ve yemek yeme imkanı sağladığı için Avm sinemalarını tercih ediyorum.

e- Filmden önce fragmanını izlemek mi yorumunu okumak mı?
İkisi de. Özellikle sinemada fragman izlemeye bayılırım. Kimileri filmden önce reklamdan şikayet eder ya, reklam izlemeyi ben de sevmem ama istedikleri kadar film fragmanı gösterebilirler benim için sorun değil. Filmden önce takip ettiğim blogların yorumlarını okumayı da severim. Filmi izledikten sonra yorumu bir daha okur, katılıp katılmadığımı belirtirim.

Son birkaç gündür birçok kişi bu mimi yaptım. Ben de bloguma en son yorum yazan, mimi cevaplandırmayan birkaç arkadaşımı mimliyorum. Sinemayla ilgili herkesi davet ediyorum. Eğer mimi yaptıysanız lütfen yorumda belirtin, okumak isterim.

Bayan Safir Mavi mimlendiniz.

Yeni yazılarda görüşmek üzere…

28 yorum:

  1. Ben de mimi yaptım hemen yazayım. Kesinlikle alt yazı. Animasyon dışında dublaj sevmiyorum ben. Dizilerde bile ayrık duruyor. Cevaplarınızı çok sevdim. Hemen hemen aynı düşünüyormuşuz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Aslında Türkler dublaj konusunda fena değil ama kötüsüne denk gelince insan filmden de sinemadan da soğuyor :-)

      Sil
  2. Ben de sinemada fragman izlemeye bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      keşke ürün reklamı göstereceklerine fragman gösterseler.

      Sil
  3. Cevapların çok hoşuma gitti, ne burcusun merak ettim :) Ben olsam, ben de böyle cevaplar verirdim, resmen aynı :D Tabii benim ilk izlediğim film Mulan idi, 8 yaşlarında idim, o cevap farklı :D
    Güzel bir soru cevap olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      başak burcuyum. Aşırı titiz olmasının dışındaki bütün özelliklerini taşırım :-)

      Sil
    2. Ben de Terazi :D Tam benden önceki burç, yakın herhalde o zaman özellikler :D

      Sil
    3. Feri Peri,
      olabilir. Kendi burcum ve eşimin burcu boğa dışındaki burçlar hakkında bilgim yok :-)

      Sil
  4. Genel olarak bu mimi cevaplayan herkes için film izlerken sessizlik çok önemli. Sanırım çoğumuz konuşmaya ve haşır huşur paket seslerine tahammül edemiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      kesinlikle. Hele sinemada telefonunu açıp konuşmaya başlayanları öldüresim geliyor :-)

      Sil
  5. Totemim tuttu, totemim tuttu :):):).

    Ayy canım benim iyi ki yapmışsın, ne güzel keyifle okudum cevaplarını, eline sağlık :).

    Mimlediğin arkadaşların cevaplarını da merakla bekliyorum :). Öptüm çok çok :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      ya deme öyle :-( Sen yine beni mimlemeye devam et. Onları da yaparım ben :-)

      Ben de seni öpüyorum canım :-)

      Sil
  6. Filmleri çok sevdiğimizden sanırım bu mimi okumak da yapmak da çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  7. Hımmm sorular güzel en kısa sürede cevaplıycam canım, teşekkür ederim. Hayırlı akşamlar. Ben de mimlemediklerinden mimleyeyim hahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayel Damlası,
      hahahahahah mimle canım. Böylelikle yapmayan kalmasın :-)

      Sil
  8. senin beni mimlediğini görmemişim ki , özür dilerim . Bugün yaptım mimi , :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ,
      sorun değil canım. Yapmışsın ya önemli olan o :-)

      Sil
  9. Yaptım kiiii , gördün mü ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayel Damlası,
      henüz görmedim canım. Uygun bir zamanı bekliyorum. okuyup ayrıntılı bir yorum yazacağım. Yaptığın için teşekkürler :-)

      Sil
  10. Mimlendiğimi şimdi gördüm en tez vakitte cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  11. Altyazı benim için de olmazsa olmazlardan. Ve sanırım birlikte film izlesek sonucu hoş olmazdı çünkü ben hep konuşurum :D
    Gözlüklülerin ortak derdi 3 boyutlu filmler. Olur olmaz filmleri de 3 boyutlu yapmaya başladılar. Normalde gözlüğümü pek kullanmıyorum ama sinemada altyazıyı gözlüksüz okuyamıyorum. Bir de onun üzerine 3d gözlüğünü takınca film izleme zevkim yarıya düşüyor resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      senin miminde okudum konuştuğunu. Senin yazdığın gibi beraber film izleyemeyiz dedim :-)

      Sil
  12. Ya çok güzel bir mim. Teşekkür ederim. 😍 en kısa zamanda yapacağım. 😘💙

    YanıtlaSil
  13. Aynı sebepten dolayı ben de iki boyutu tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi,
      bu mim sayesinde ne kadar gözlüklü blogger olduğunu öğrenmiş olduk :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...